Sila klik ye...thanks

Monday, March 1, 2010

Sharing is caring....

Keta akak ipar aku masuk workshop, so dia pinjam keta my hubby...almost 2 weeks already...it was not a problem to us because we used to share our car...when hubby off day, dia hantar & ambil balik keja....Tapiii pernah sekali, dia x dapat amik, so 1st time naik bas balik umah...(dengan keadaan d mana banyak Pak Itam yang suka tanye2 kat bus stop & x pasti nombor bas rapid KL yang perlu dinaiki). nasib baik ada Fiza, so aku call & reconfirm dengan dia sebab bas yang lalu tempat dia sama dengan bas yang lalu umah aku...(harap mukadimah yang panjang tak buatkan orang mengantuk bila baca)

Tapiii...bila jadi situasi camni, rasa seronok sebab bleh manja2 dengan hubby, no need to drive, bleh lentok2 kepala kat bahu dia & touch up tudung in the car...hehe...lunch time, hubby bleh datang teman g lunch, better daripada makan sorang2 or makan bun coklat...aku x suka, x boleh makan sorang2...kecuali kat umah...itupun aku jarang makan nasi sorang2 kat umah...

Tapi semalam aku drive g nilai 3...penat tau(sambil urut2 pinggang & pusingkan kepala 180 darjah) alaPegi Nilai 3 beli air kelapa & air tebu yg rasa macam air sejuk bubuh gula skit (itu yang en.Uddin cakap kat aku la)...serious x beli apa2....xpa, lain kali aku datang lagi borong sakan...


*ada kawan terjumpa blog nih tapi dia x paham isi kandungan yang kebanyakannya bahasa melayu...sapa suruh dia x faham...ada ku kisah?

No comments: