Sila klik ye...thanks

Friday, March 5, 2010

Mula menggilai TUPPERWARE

Hari ni setelah mendapat approval dari hubby terchenta, aku booked 2 sets of bekal set & red tumbler...red tumbler tu sebijik macam my mom punya, yang menjadi idaman kami...hehe...
Itulah, masa mak su ajak jadi dealer aku x nak...sekarang....nak beli banyak2 baru terasa mahal pulak...padan muka aku...hehe...walau apapun, aku suka sebab dapat beli tupperware idaman yg berwarna pink purple....

This is mine....happynyaaa.... :)

This is my husband's set

This is ours...sebab suka bawak air masak g memana...tumbler ni kurus & tinggi...bagi aku, nampak cute la... ;)


Sebenarnya, semuanya bermula dalam FB...exclassmate aku buat business tupperware...lepas tu dia bagi special price dengan aku...so even dia kat Kota Kinabalu pun aku sanggup beli jugak...tapi kesian la dia kena postkan untuk aku kan....itulah friend namanya....maybe next week baru dapat kot...xpe...kita mesti banyak bersabar Bee....


* nak g lunch & feeling2 dapat tupperware cute...

No comments: