Sila klik ye...thanks

Monday, July 20, 2009

Tarbush Restaurant

Lagi2 entry tertunggak...sila layan...

Lepas 2 hari 100 hari tu en.Uddin ajak makan kat sini...Tarbush Restaurant....

mentang2 aku pakai tshirt giordano je...xpe aku redha..


Sangat x sangka ok...memula aku macam x nak je sebab makanan macam arab2 ni aku x suka...

Sekali masuk...wah.....deco sangat cantik...layan je la pix k...

dedua ni aku x paham camna nak makan...motipppp?

Lepas tu diorang hidangkan appetizer ni...pelik je kan...pada aku yang x penah makan camni adalah pelik... aku try makan ler...rasanya...diluah salah ditelan macam x sanggup...ha camtu la rasanya...yes people....what ever... ;p

Then masa waiter tu amik order, aku adalah bengang sebab dia macam xnak bagi aku makan. apsal eh? dia ingat en.Uddin x mampu ke nak bayar...balik2 dia suggest suruh amik beryani tu sepinggan je...hot mak noks....Last2 en.Uddin kata, xpe, bawak je yang saya order ni...

Kitorang layan2 view kat situ...sangat best angin sepoi2 je....

table yang aku aim memula tapi ada pak arab lak...time aku snap dah xde orang...


area depan2 tu sangat best tau...bleh view sunway lagoon & kawasan sekitarnye...



my beryani ayam ....sangat yummy tapi ayamnya bahagian isi,aku x suka...



lamb beryani - en.Uddin punye...sedap...tapi rasa kambingnya kuat, not like...



ni la yang ditunggu2 agak lama... tapi puas hati, udang sangat besar...


En.Uddin tetiba kata, 100 hari engagement tu baik celeb kat sini kan? a'ah...tapi dah lepas dah nak wat camne...xpe...x celeb apa2 pun bleh je datang sini...(sambil wat wink2)

No comments: