Sila klik ye...thanks

Saturday, July 25, 2009

HAPPY BIRTHDAY SLEHA



Happy birthday to you...

May Allah always bless you...
I know u also hope that too...
& I really love u...

Hari ni hari lahir adik aku, Siti soleha yang ke 17...sweet 17...

Dia akan menghadapi SPM ujung taun ni...GOOD LUCK ya...

kat umah kitorang panggil dia Sleha bukan Soleha...maybe sebab selalu panggil spontan so x perasan sebutan tu jadi Sleha & bukan Soleha...what ever...tapi dia ada nama panggilan yang famous gak la dikalangan kengkawan dia...Soul...

Dia mirip chinese & masa kecil ramai orang kata dia baby chinese....sebab keturunan sebelah bapa aku kan kadazan, so jatuhlah pada adik aku yang ni...what ever dia tetap adik kandung aku...apa aku melalut nih...

*hope u always be patient & hope the dream come through...

No comments: