Sila klik ye...thanks

Wednesday, May 20, 2009

Motivasi siri 1

Tapi memang lumrah dunia

Indah membawa ke seksa

Si pelaku tak terasa

Yang terkena terhiris

Yang terkena menangis

Yang terkena nyanyi lagu

Dalam hujan dalam salju

Kita yang terseksa

Dia yang gembira

Bisikan yang teraniaya sangat makbul doanya...(penting untuk diingat)


Ayat2 diatas telah dicantas dari lirik lagu.....tajuk lagu:...pandai2 la google sendiri...





Aku sedang emo sedikit....sejak pagi tadi sebenarnya...x apa...lumrah hidup camtu ler....

yang penting hidup kita mesti la ada kap ba rho kap alif ta nun = keberkatan....


sabar banyak-banyak ye BEE.....

nasib baik aku masih ada orang2 tersayang yang tetap menyokong aku...mama bapa, adik2...en.uddin aka fiance...insyaAllah beberapa bulan lagi jadi suami ku yang sah...

& beberapa kerat kawan yang aku ada...

ALHAMDULILLAH YE....itu yang penting kena bersyukur apa yang ada....

ni semua gara2 aku teringat drama / movie Dunia Baru....heish...

v

v

v

krrrk...krrrk...bunyi apa tuh? eh...ada lagi bunyi tu...(sambil buat muka berkerut-kerut)

heih...ni la yang aku x suka ni...kalau tension terus rasa lapar melampau...





*en.Uddin bila kita nak g makan meatball kat ikea? teringin la...terasa sangat nak makan....

1 comment:

Intan and The Boys said...

uish. kite pon teringin meatball kat ikea tu. actually, tak pernah rasa. tapi tgk blog2 orang lain makan, cam sedap je..

hehehe.