Sila klik ye...thanks

Thursday, May 21, 2009

Bila x ada baru la terasa kehilangan...

Kan aku dah banyak entry tanpa gambar sebelum ni....sebab aku x ada snap la....

aku rasa aku ni masih belum tegar la jadi blogger...kalau orang pandang2, terus aku x jadi snap...terus macam segan2 plak...

tapi beberapa hari ni macam ada je yang aku nak snap....tapi....camera aku x ada....


ni pic lama, time baru2 dapat camera... ;p

adik aku pinjam beberapa hari....dia ada seminar di Melaka then dia g menjenguk member kamceng dia kat Seremban then balik umah nenek aku....so dari Senin sampai ke hari ni aku masih belum jumpa dia...(adik aku ni mengajar di Kuala Penyu, Sabah).....lama dah aku x jumpa dia since raya taun lepas...time aku tunang hari tu pun aku x jumpa dia, dia ada kursus...

Merujuk kepada perkara di atas, aku terasa kehilangan camera...cheh...sedangkan sebelum ni aku macam malas2 je nak snap2...masa belum ada cam, itu la alasan aku x rajin update blog...adoi...kalau cakap kat en.uddin, for sure dia cubit aku...huhu



x apa, sok balik la la camera aku tu...huhu...perasaan aku ja ni yang ngengada...




ZzZzZzZzZ...

No comments: