Sila klik ye...thanks

Thursday, April 2, 2009

Tekak sudah kurang meragam

Sebenarnya entry sebelum ni bukan lah entry pasal diet...hehe...

Aku sakit tekak sejak Sabtu lepas...batuk tung tang tung tang sampai aku x boleh tidur...disebabkan itu juga aku terpaksa sediakan air masak/ air jarang/ air mati sebelah tilam aku...tujuannya supaya aku x payah susah2 ke dapur ambil air time aku batuk2 tengah malam + takut...huhu...

Tapi...x ada maknanya ok....sebab musuh2 tekak tetap setia menemani aku...contohnya minuman sejuk & makanan berminyak....

Alhamdulillah...hari ada perubahan skit...batuk sudah kurang...cuma tinggal saki baki la...

Terus aku berangan nak makan cendol weekend ni...hari tu x sempat nak makan rojak sekali... ;p




Sekian saja bebelan untuk hari ini...

2 comments:

Mrs. Amie said...

get well soon dear!

~BEE~ said...

Thanks Mrs Amie...