Sila klik ye...thanks

Sunday, March 29, 2009

Taman Tasik Perdana

Kejadian ni berlaku last week...tapi aku x ada masa nak transfer gambar & nak buat entry...so ini adalah entry tertunggak...

Actually enUddin x bagitau apun nak bawak aku pegi mana...yang aku ni ngikut je la....yang aku tau dia mesti bawak aku kuar pusing2 ke atau ke lake garden...mana2 tempat aku suka kalau ada lake garden...sebab tempat tu x panas sangat....



sampai sana pun dah petang so rasa x puas la pulak walaupun kaki aku lenguh tawaf 1 round...ngam2 sampai tempat ni ada banyak kerusi...so kitorang pun duduk ler situ...sambil snap2 pic yang dah out of battery...



aku nampak banyak je boat dengan benda yang macam basikal air tu...tapi napa x ada orang naik? & aku memang teringin sangat...waaa...dah la harga pun x ada dinyatakan di mana2...x apa...lain kali aku datang lagi...sruh some 1 tu usha kan untuk aku... ;p



En.Uddin...aku rasa macam Herman Tino la pulak bila dia posing camni...xpa...janji dia happy & suka menghappykan aku....yeay

Sambil duduk borak2 kat sini, kitorang pun mengimbau la kenangan masa kecik masing2...dulu aku penah datang sini dengan cousins, makcik pakcik aku...dulu2 best sangat sebab kitorang selalu kuar ramai2...macam family trip la...sekarang....semua bz....tapi ada gak family trip tapi lebih kepada special trip terutamya time mengiring pengantin...

No comments: