Sila klik ye...thanks

Tuesday, January 20, 2009

Sup Ani Utara

Entry ni patutnya kuar hari Isnin, sebab kes tejadi hari Ahad...kes? (biarlah aku namakan apa pun, hal ke kes ke, janji semua orang paham kan u all)...bukan apa...aku balik keja dah lewat, sah2 letih nak update...kat office xde internet, kalau ada pun , xkan nak update blog kat office sesuka hati kan? huhu...tapi kalau ada masa free boleh la...



Actually aku nak bagitau dalam entry ni apa yang penting adalah, ABC yang sedap u all...x sia2 aku order...sedap sangat sampai abis aku makan...sambil dibantu oleh en.Uddin...masih teringat2 rasa sedap tu...rasa nak ABC la pulak... hilang akal ape nak makan ABC tengah malam buta ni?



Sup paru + perut (en.Uddin punye)...aku x mkan paru...kecuali goreng garing then dibuat sambal...kalau makan paru yang biasa tu, xleh telan, terasa lembu sangat...huhu...



en.Uddin nak bubur nasi, tapi dah habis, so tepaksa la makan nasi...aku pun terpengaruh, makan nasi jugak...hehe...



Ini sup daging + perut...(aku punye)...nampak kuahnya banyak melebihi isi nampak skit sangat...tapi bila dah makan, rasa macam x dapat nak abiskan, banyak tau...kuahnya sedap sangat, aku banyak hirup sup...isi2 sup berjaya gak dihabiskan, dibantu oleh en.Uddin...

2 comments:

Intan and The Boys said...

sup ani utara memang masyukkkk oooooh!

rindunye nak makan.

Unknown said...

jom jenguk blog ani sup

http://anisuputara.blogspot.com