Sila klik ye...thanks

Sunday, January 25, 2009

Setelah bertahun lamanya...

Sabtu petang dah plan dengan en.Uddin pegi Jalan Masjid India...sebab nak beli barang2 kan...tapi dia g repair keta...by the time dia siap dah dekat2 maghrib...so kitorang pegi malam je la...tapi kan kedai2 kat situ kan tutup awal...kul 9pm dah tutup... ;p


time ni dah on the way to Sunway Pyramid

So kitorang beralih arah ke pasar malam jalan TAR...dah lama gak aku x datang sini, sejak tahun baru 2009 ni belum pernah la...biasa aku pegi dengan Sue & Bob...

Jalan2 kat pasar malam dah tentu banyak makanan kan? sorry gambar makanan xde sebab dah abis ditelan...

Balik tu en.Uddin tetiba suruh check movie online...tit tut tit tut (bunyi button hp)...dah siap booking...jalan adalah lengang sebab semua orang dah bercuti-cutian raya cina...sampai Sunway Pyramid, sangat la best sebab parking lot banyak sangat3....senang je parking...

Setelah bertahun lamanya....hehe...

Aku ternampak seorang kawan yang bertahun x jumpa...aku kan suka sergah orang, menjerit dia bila aku tetiba rush kat dia....since grad & dia keje d KL nun susah sangat nak contact & jumpa dia ni...dia kata keja dia menyebabkan dia xde life...heih...memang pun...huhu...

ini la kawan yang dah lama aku x jumpa tu, nama dia - FELLA-

Saamia, adik Fella (sorry aku lupa nama) & Fella


Dah...nanti aku cerita pasal movie plak...

No comments: