Sila klik ye...thanks

Saturday, January 24, 2009

Menu hari Sabtu

Pagi Sabtu yang boring...sebab banyak office dah cuti...tapi office kami tetappp buka...

Sambil buat kerja sambil mengira masa nak balik...dengan lidah aku yang kena ulser x baik2...dah letak BONJELA pun lambat betul nak baik...

Menu breakfast pagi Sabtu, d office adalah nasi lemak...kami pesan dengan budak office yang kuar awal daripada kitorang...selalu pegi beli sendiri tapi today, malas...

nasi lemak kerang, aku punya...sedappp...



nasi lemak sambal sotong, Leona punya...mesti sedap, sebab dia makan, licinnn...


Dah balik rumah, ingat nak basuh baju, tapi mata aku ni macam baru dicalit dengan gam UHU...so aku terpaksa la merehat mata...ZzZzZ...

Bangun tidur, aku terus rasa semacam, macam ada yang x kena? puas aku berfikir...napa nih? owh...rupanya aku belum lunch...(sila baca ayat ini dengan 1 nafas) so aku masak bubur nasi (sebab lidah sakit, effected pada proses pengunyahan), goreng ayam & panaskan kerang bakar yang aku tapau sebab x abis makan masa g kuar makan dengan Leona malam tadi......


My late lunch...alhamdulillah..


blog's owner... ;p

1 comment:

WNA said...

kak bee..
qemmal kt kl ni tp blk kejap je,tak sempat jumpe la.