Sila klik ye...thanks

Wednesday, January 14, 2009

Semalam di rumah...

Malam tadi tetiba Leona ajak roti jala...r u craving my dear? hehe...dulu kitorang letak macam2 untuk adunan roti jala...letak milo la...bagi perasa coklat konon...tapi sedap, x tipu...cubalah sendiri...Tapi malam tadi kami buat roti jala biasa aja...ada gak yang panggil roti jala ni roti kirai kan?




Inilah wanita gigih yang membancuh adunan roti jala...aku masukkan bahan je... ;p

apsal time buat roti jala kat frying pan tu x amik gambar? owh...salah aku...sebab x fikir nak snap, time tu aku tengah tolong lipat / gulung roti jala...kan ada fiza boleh snap..time tu Fiza bz makan nasi before makan roti jala...huhu




Kari ayam masakan Leona...




Roti jala buatan bersama...kihkih...




ni pinggan aku...lepas tu aku tambah2 lagi... ;-)



ini aku... ;p

No comments: