Sila klik ye...thanks

Thursday, January 1, 2009

Entry pertama di Tahun Baru 2009

Sibuk baca blog orang, blog aku x berupdate...

xpe, janji ada entry baru untuk tahun 2009...aku suka tahun ni walaupun banyak rumus yang mengatakan tahun 2009 ini tahun yang x elok...kita kena bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan...itu semua ketentuan DIA kan...kita cuba la buat yang kita mampu...

aku akan update lagi dengan entry yang lebih baik...entry ni untuk syarat saja...entry jujur yang aku x ubah tarikh/ masa...hermmm....aku letih & ngantuk so tepaksa stop di sini...

*azam untuk blog: saya berazam untuk update & menjaga blog saya sebaik mungkin...sekurang2nya akan buat perubahan untuk tahun 2009...yeay..

3 comments:

Anonymous said...

salam maal hijrah
dan
selamat tahun br,

moga tahun ni
jd lebih baik dr tahun sebelumnyerr..=)

Intan and The Boys said...

apakah perubahan itu?
akan ku tunggu ok!
:)

happy new year darl!

MOLY said...

happy new year bee !
;)