Sila klik ye...thanks

Sunday, January 4, 2009

Celeb New Year Di Mana?

Dah berapa haribulan dah ni aku baru terhegeh2 nak update blog...azam konon... ;p



ni pix masa malam new year hari tu...aku pegi Sunway je...tengok bunga api dekat belakang Sunway Pyramid tu ha...pegi pun dah kul 11++...nail motor je...kalau naik keta tu, menyeksa diri sendiri namanya...dengan jammed x bergerak langsung...heih..



aku rasa nak muntah, sakit pala & rimas....ni semua gara2 spray buh tu...bau dia heih x tau la cakap, memula macam wangi but then heih macam nak muntah... :p ni en.Uddin saje je kan amik pic camni dah tau aku ni rasa nak pengsan dah..




Tengok la tu... masing2 sibuk sembur bubble spray tu...me dont like okkk...itupun kitorg kene gak tempias2 orang yang spray2 bubble tu...baunya yang aku x tahan...



Lepas bunga api dah abis tu aku cepat2 ajak en.Uddin move away from the crowd...x suka la...memang time tu aku rasa nak marah2 je...tambahan lak kan penyakit rutin bulanan wanita tu sedang menular ha sebab tu la aku xde mood...sian en.Uddin tapi dia cool je, nasib baik aku dapat bf yang penyabar... ;)



Ni dah abis bunga api, lepak jap tengok2 orang...take time gak pening aku nak hilang...ni senyum2 tapi pala macam gasing...



aku geram tengok bf aku snap pic kitorang asyik x clear so aku try snap sendiri... ;p kalau u all perasan aku ada tahi lalat kecik kat bawah hidung seblah kanan, bf aku ada pun ada kat tempat yang sama, seblah kiri... ;p

1 comment:

Intan and The Boys said...

WAH2..HAPPENING NYE.
SAMPAI PENING2 EK.

HEPI NEW YEAR!