Sila klik ye...thanks

Saturday, December 27, 2008

Telinga bertambah sakit

Lepas keja half day tadi...aku bergegas pulang...telinga kiri aku makin sakittt...nak describe camana sakitnya pun payah...buat keja d office pun, kejap2 aku pegang telinga...make me irritating...tapi boss aku dah tau dari semalam pasal prob telinga aku nih...

Around 3pm camtu e.Uddin call aku, dia suruh bersiap sebab dia dah on the way nak amik aku & bawak aku g klinik...aku pegi ke salah 1 klinik cawangan MEDIVIRON...first time aku datang sini, x jauh dari umah aku, tapi aku x tau pun klinik ni wujud...Doctor wanita muda itu sangat cantik & hampir saja aku terlupa bagitau dia tentang masalah telinga aku...& dia jugak sangat friendly...aku nampak nama kat luar Dr. Casey...ingatkan lelaki, sebelum masuk dah rasa xbest...(aku x suka doctor lelaki sejak aku kecik lagi)...aku x amik gambar dalam klinik, tetiba rasa segan...

Berbalik kepada alien yang datang x diundang ke dalam telinga aku tu...misteri alien itu akhirnya terungkai setelah Doctor wanita muda itu memeriksa telinga aku (dia masukkan 1 alat macam camera, muncung yang boleh masuk ngam2 lubang telinga).....alien itu adalah "PIMPLE yang sangat besar", kata Doctor wanita muda itu...& menyebabkan gegendang telinga aku menjadi radang...mendengar perkataan radang aku dah jadi sangat takut...

bila aku tanya puncanya, Dr tu cakap, pimple dalam telinga tu adalah normal terjadi...owh...tapi x normal bagi aku...1st time ni...menyebabkan tidur x lena...makan x lalu...

Lepas balik dari klinik, en.Uddin bawak aku g lunch...ha ko...dah kul 3.30pm mana nak cari nasi campur...tapi en.Uddin tau tempat makan yang aku suka,...selepas aku mengetahui misteri alien dalam telinga & rawatannya....tiba2 selera aku datang...nasi aku lebih banyak dari nasi en.Uddin...lauk aku pun banyak giler (sebab en.Uddin suka bagi aku lauk setiap kali makan dengan dia)...rezeki kan x elok ditolak...

dah discuss2 & borak2...kitorang pun blah...sebab en.Uddin nak balik kg...tapiii...dia x terus balik..sian kan tinggalkan aku yang sakit nih...hehe...so dia spent time lagi dengan aku...jalan2 & discuss2 lagi...sampai malam...around 9pm++ baru dia gerak balik kg..

aku ni pulak x boleh tidur sebab alien tu mengganas...kan Doctor wanita muda itu dah bagi ubat penghapus alien, maybe alien ni kepala batu macam jerawat batu sedang bertindak balas...sebab tu telinga kiri ku rasa sakit sangat nih......kena makan ubat & tidur...semoga alien itu cepat berambus dari telinga ku ini...

No comments: