Sila klik ye...thanks

Saturday, December 27, 2008

Ke pasar malam

Malam tadi aku pegi pasar malam dengan Leona, bf Leona & Fiza...aku craving jagung bakar...ajak en.Uddin dari last week tapi asal nak g pasar malam je, mesti la ada je halangan, ujan la, nak main badminton la...so aku gagahkan diri pegi cari jagung bakar...



Kalau x dapat jagung bakar ni semlam, memang x dapat tidur la aku...dah makan jagung ni pun x lena tidur sebab telinga aku sakit....waaa



~ini kuih penyeram kan? or ada nama lain? aku beli masih panas lagi...sedappp~

Tapi sudah menjadi lumrah, jika perempuan ingin membeli sesuatu barang ataupun benda, bukan itu saja yang dibeli...mesti ada barang tambahan...aku beli mihun soto, kuih penyeram, air longan & jagung bakar...selain itu, sayuran juga...mihun soto & air longan x sempat snap sebab dah abis aku telan...



Fiza beli nasi lemak ayam hali/ rempah...sedap tau nasi lemak ni, dulu aku selalu beli sebab dekat dengan umah aku...sekarang kalau nak beli jauh la...Leona baring tengok tv, nampak kan kepala dia...dia dah makan sebelum g pasar malam...dia beli air soya favorite dia je...



~yeay...saya sangat happy dapat makan jagung bakar yang sedap ini~

No comments: