Sila klik ye...thanks

Sunday, November 16, 2008

Sunday rupanya...

Celik-celik mata aku tengok jam dah kul 8.43am...kelam kabut aku duduk...

Tapi lepas beberapa saat aku sedar, eh hari ni kan Sunday...aku x perlu kerja...cepat sambung tidur balik (so aku ikut kata hati)...tapi bila dah terjaga aku susah nak lelap balik...so aku just baring sambil mata memandang siling yang putih...

malam tadi aku makan bubur McD & fries yang En.Uddin belikan & delivered untuk aku...lepas makan ubat, aku tidur...dengan harapan sok pagi akan kembali sihat walafiat sebab aku nak minum air ais...tekak aku geli2 lepas dah banyak sangat minum air masak yang xde ais...

aku demam tapi bila demam, kadang2 selera aku melampaui keperluan...so jangan la salahkan aku...keadaan aku yang menyebabkan aku begitu...

Kul 9.40am En.Uddin call aku, dia nak pegi pool...suruh aku makan apa2 & makan ubat...aku gtau aku nak kuar jap..sebenarnya aku bagi hint kat dia mana tau lepas balik dari pool dia nak bawak aku g lake garden macam selalu...kalau dapat makan aiskrim pun bagus juga...

Time borak2 hari tu bapak aku pernah pesan kat En.Uddin, "cuba penuhi permintaan anak2 seboleh mungkin"...aku bukan anak en.Uddin & belum lagi menjadi isterinya, tapi aku kan sebahagian dari hidup dia...

Oklah...aku nak betulkan semula layout aku yang macam tongkang pecah ni..

chow...

2 comments:

Mrs. Amie said...

ohhh..bila demam selera melampau2 ek?agagaga.. i like this statement!

Mrs. Amie said...

ohhh..bila demam selera melampau2 ek?agagaga.. i like this statement!