Sila klik ye...thanks

Sunday, November 2, 2008

New sandal & new sunglasses

Lepas bangun tidur, aku dapat sms dr myb...dia tanya aku watpe & ajak gi pusing-pusing...perkataan yang biasa dia jawab bila aku tanya nak pegi mana...So lepas mandi & isyak aku pegi menjejak myb...oh yea...aku dah gitau myb nak publish nama dia kat blog aku...dia cuma sengih2 je...let's call him En.Uddin...ha...senang skit kan, lagipun takkan la korang pun panggil dia myb or b gak kan..

actually dah lama aku x join lepak sekali dengan kengkawan En.Uddin..so malam tadi kengkawan dia sibuk cakap dah lama x nampak aku, aku senyum je la & cakap aku bz, dah...abis cerita...memang aku bz sangat kan, balik keja pun selalu lewat so dah malas la nak kuar lagi kan...patutnye korang tanye kat En.Uddin tu nape dia x bawak aku...

En.Uddin dah lama suruh aku beli sandal baru sebab sandal yang selalu aku pakai tu dah agak uzur walaupun nampak masih ok...tapi kalau jual kat bundle pun confirm xde orang nak beli even letak harga singgit...aku x kisah janji sedap pakai...malam tadi aku dapat sandal baru...yeahhh...tq bebanyak kepada En.Uddin yang susah2 je belikan...nanti belikan pump pulak ye b......harap en.Uddin paham bila tengok icon ni..hehe

owh...aku kan nak pegi bercuti so kena la ada something yang baru...boleh? sunglasses baru je...tu pun aku amik yang murah saja, kalau beli yang mahal kang nangis darah lak macam pontianak harum sundal malam..aku kan selalu tinggal barang merata...

No comments: