Sila klik ye...thanks

Sunday, November 2, 2008

AIG

Cerita ni aku dapat dari en.Uddin pasal kawan dia...aku publish je la untuk entry aku... A pakai jersey yang ada tulis AIG...B tanya, apa meaning AIG...C jawab, "am I gay"...

tapi en.Uddin kata kalau pompuan pakai jadi la 'AM I GORGEOUS'....

*makna sebenar AIG tu American International Group...klik je la sini


************************************************************


tetiba aku teringat kawan dia yang lepak dengan kitorang malam tadi...aku biasa nampak dia tapi aku xtau rupa-rupanya dialah Coco...sebelum ni aku penah dengar diorang sebut nama tu tapi aku ingatkan nama perempuan...(Coco, kalau ko terbaca entry aku, aku mintak maaf ye...xde niat nak kutuk ko walaupun aku tau bf aku suka kutuk ko)

Maka terjadi la cerita malam tadi...alkisahnya dia pakai perfume baru, siap suruh en.Uddin hidu bau kat tangan dia...wooo...

Coco : Cuba ko bau, sedap x?
en.Uddin: Macam bau gay...(muka slumber)
Coco : ish ko nih...cuba ko tanye dia camne bau gay (sambil tunjuk aku)
aku : eh..mana la aku tau (blur sebab tetiba libatkan aku)
en.Uddin: (gelak je)

masa dah gerak balik aku cakap kat myb, dressing dia macam gay je...dia gelak je...Tapi seram gak bila myb gtau dia ada gf & dia garang tau dengan gf dia... ye ke?

sekian

No comments: