Sila klik ye...thanks

Tuesday, November 18, 2008

ish...ish...batal...

Tadi aku berhajat mo makan di luar...maksud aku di luar bangunan office sebab makanan kat cafe x sedap...serius aku x tipu...tapi kadang2 aku terpaksa makan sebab aku x bawak bekal & x ada masa nak makan di luar....

berbalik kepada hajat aku tadi...tiap kali aku nak kuar office, telefon berdering...banyak betul message yang memerlukan aku melimitkan waktu lunch aku...hemmm...kalau kali ke3 aku nak kuar & telefon berdering, aku tekpaksa batalkan hajat aku itu...

Teng...treng...hasilnya, aku dah makan nasi kat cafe...lauk sambal udang & sayur...no choice...

ALHAMDULILLAH...saya bersyukur kerana masih dapat makan walaupun tidak sedap daripada menjadi mangsa kebuluran...


*Slap note of the day: Rajin2 la bawak bekal ke office... ;p