Sila klik ye...thanks

Monday, October 13, 2008

Raya Ke-2


Time ni bapak aku gigih bawak anak2 dia g beraya open house kengkawan sejawat dia...kitorang ikut je la kan...lagipun memang xda plan nak beraya umah kengkawan...dah tua2 ni nak beraya dengan kengkawan dah x musim sebabnye kawan2 dah ada family memasing...so beraya dengan family la saja..


Time ni adik lelaki aku x ikut...kitorang ber4 naik 1 keta...Nurul yang drive...kat seblahnya adik aku no4 yang keja raya pertama...nama dia Matul (panjang nama dia panggil Matul je la eh)...muka ceria sebab dapat beraya...Iqa naik keta lain dengan mak pak aku...sebab tu dia xda dalam pic...


Ini kat umah kawan bapak aku...tanpa segan silu snap d depan tuan umah...ini la kami 5 beradik pompuan...selepas Matul lahir, aku ingatkan adik bradik aku 4 orang saja...6 tahun kemudian lahir la adik aku no5, Sleha & 3 taun kemudian Iqa pun lahir...jarak kitorang agak jauh tapi perangai lebih kurang je kot...gedik skit...sikit ke? haha..

.
Time aku ikut keta mak pak aku lak...time kuar umah kawan bapak aku tu tetiba ujan lebat...so aku malas la nak lari jauh kan, naik yo la keta mak pak aku...nasib baik aku x duduk kat kusi seblah driver kalau x mesti aku pun begambar macam iklan gigi kan? (tengok la pic atas tu pun)

No comments: