Sila klik ye...thanks

Sunday, October 12, 2008

Posing Raya Pertama

Time ni baru balik dari beraya umah Pak Long & Pak Ngah aku...adik bradik kurang sorang so xda la pic raya sefamily...tapi disebabkan mood nak begambar tu tetap ada, kitorang pun begambar kat luar umah, konon macam dalam magazine la kekdahnye...



Ini la adik lelaki tunggal aku...dia ni no 3...nama dia Apize...baju melayu mesti nak mom aku yang buatkan, kalau x, dia x akan pakai & sanggup pakai baju melayu lama...



Ni kitorang ber4 daripada 5 beradik pompuan...aku x paham napa minah kat belakang tu pakai sun glasses dah le waktu nak mencecah Maghrib time kitorang amik gambar nih...owh...xpalah maybe dia nak nampak vogue...kita ikut pusingan jam ok..baju white purple tu, adik aku no5-Sleha, atas, white green no6-Iqa, sebelahnye no2-Nurul...baju merah tu, aku ler yang cute...huhu..



Ini pic wajib kami d hari raya pertama...tiap tahun akan begambar di buaian ini, kedudukan yang sama...tarikh je lain...dah 3 tahun berturut2 kitorang praktik benda ni...huhu..me loike...janji aku happy kan...

2 comments:

tiffany said...

klasik sungguh tengok gamba u all kat tangga and buaian... hehehe...

my niece kan baru je abis upsr and sama jugak ngade2 nak pakai heels tinggi2.. konon2 nak tiru aunty die nie but awal2 dah kne marah dgn ibu die... kuikuikui... dak2 kecik nie takleh aja sangat melaram, kang belajo nye malas... betol tak???

Mrs. Amie said...

wah..posing hari raya belum habis lagi ek...