Sila klik ye...thanks

Wednesday, October 15, 2008

Open house & tart nanas

Ni masa open house umah aku...petang, time orang dah slow...on that day aku kene contract basuh piggan...so muka aku memang xde la enter frame kat depan...dah memang rutin aku tiap kali open house...aku x kesah sebab aku kan pemalu.. :-p


Shira dengan aunty2 yang comel (macam geli je bunyinya)...actually nak amik pic dia, tetiba kitorang masuk...huhu..kan betambah seri pic tu...


pic lain aku xtau la kemana..adik2 aku tau amik pic sendiri je...kalau ada candid pun mesti pic aku..emm diorang ni suka sabotaj aku tau...wah..


Actually aku nganga je besar..aku bukan gelak tau or senyum..time ni aku demam tapi xleh stop makan tart nanas...yummy...



Sampai hari ni aku x tau sapa yang snap pic aku nih...ye..aku ngaku aku memang hantu tart nanas..

2 title aku combine dalam 1 entry...ok la kan...actually aku tengah bayar hutang entry kat blog aku nih..kene usaha lebih kalau nak orang selalu visit blog kita kan...

No comments: