Sila klik ye...thanks

Thursday, October 16, 2008

011008 Besday Mama

Birthday mama yang ke 52 tahun...kek ni sedap...banyak buah...makan pun x muak...yummy..

disebabkan raya, celebration pun ditangguhkan...besday mama 1 Oct..tapi celeb 4Oct...mama aku ni sangat penyabar, dari kecik x penah pukul aku, paling kuat pun cubit la..tapi adik2 aku xpayah cubit, setakat tinggi suara, jegil mata & jeling dengan muka marah, time tu jugak diorang nangis..

sangat touching bila tengok camni...can I have love moment like this with myb? :-P x pasal2 emo...yelah kan..aku ni tengah menghitung hari...biasa la emo2 tu...


actually bapak aku yang beriya2 nak celeb since semua adik bradik aku ada d umah...so dia dengan Sleha pegi beli kek senyap2 surprisekan mama...mama tekejut sebab x sangka langsung...we love u mama...

aku letak gambar x ikut susunan..suka ati aku la kan...blog aku...

erkkk...sekian..

No comments: