Sila klik ye...thanks

Sunday, October 26, 2008

Kerinduan

Aku xde ke mana2 sepanjang 2 hari ni...semlam hari sabtu, aku keje half day lepas tu balik umah & x kuar2 sampai la sekarang ni...

Fiza keje...so aku jumpa dia pun malam je la...semlam dia bawak mini cuppies banyakkk...sebab ada Halloween party kat tempat keje dia...cute & sangat colorful...aku sukerrr...

Hari ni myB ada call dari pulau...tapi dia kata coverage ada 1 bar je...xpe la at least dia amik tau gak pasal aku yang lonely kat sini...sok malam dia balik tapi of course x jumpa aku sebab letih lagipun Tuesday dia keje...maybe Thursday baru dapat jumpa...ish..aku ni ngengada ke? tapi memang aku rindu betul weh..lama betul nak tunggu tahun depan...tahun depan? macam sesuatu je kan...huhu..

sebelum aku merepek tanpa makan kerepek baik aku chow dulu..kang ada lak reader yang muntah bila baca entry aku ni...selamat bercutian u alls...

No comments: