Sila klik ye...thanks

Sunday, October 12, 2008

Kasut Raya Adik-beradik ku

Dah masuk raya ke-12...

Aku baru terhegeh2 nak update blog...ye la..aku baru baik demam & penyakit malas aku pun baru ja pulih...itupun masih ada saki baki lagi yang tinggal skit2...

sebagai pembuka selera aku tunjukkan ler dulu kasut2 raya adik bradik aku ye...

nanti2 aku tunjuk pic & introduce adik bradik aku lak...

Ini kasut raya aku tapi sekarang dah pakai g keje seling seli dengan kasut & sandal yang lain...Mrs Amie, ha ni ler kasut CR aku tu...biasa aje...tapi aku sangattt suker...

Ini kasut adik aku second, Cikgu Nurul...tapi aku sangat kesian...kasut ini hilang tanpa sempat dipakai d pagi raya pertama....hilang masa mengemas umah @ missplace...kesian xdapat melaram katanya kasut ni macam design kasut Paris Hilton...

p/s: pencarian masih diteruskan oleh adik2 aku yg lg 2 org d umah...

Ini lak kasut adik aku fourth...adik aku yang third lelaki, kasut raya dia xdpat di snap sebab dia sorok, takut ilang...dia beli kasut ni dengan aku, actually aku bekenan sangat dengan kasut ni...dah sampai umah baru aku nyesal sebab x beli, bleh gak pakai g keja..ish...owh...adik aku ni petite, dia pakai size 4...

p/s: dia beli 2 pasang sekali dengan kasut untuk konvo...kasut tu pun aku bekenan...uish..

Masa 1st time aku nampak kasut ni aku macam bekenan, tapi selepas nampak kasut size 4 di atas aku xrasa lak nak memilikinya...huhu...ni kasut adik aku fifth...setiap hari dia try kasut ni kat umah...(macam aku la masa kecik dulu...emm..sekarang pun masih gak)


kasut ni aku xbleh blah...tinggi 3inch..pemiliknya baru form1...dah ler orangnye dah memang tinggi...nak kata apa, dia dah minat...disponsor oleh adik lelaki aku...termasuk kasut bereben di atas pic ini...sebelum raya di- try untuk melaram setiap hari....ekarang dah simpan dalam lemari kasut, maybe tggu lipas gigit je la...

No comments: