Sila klik ye...thanks

Sunday, October 12, 2008

KAMI The Movie


Yahoooooooo.....tengok movie last nite...now I'm so sleepy...waiting 1.30pm to go back & sleep...to reduce the sleepy, I did clean up my drawer, arranged the files...it works...


Tetiba myB ajak tengok movie...dulu dia memang selalu follow citer ni kat 8tv...aku? layankan aje...sebab aku tau citer ni memang best...sempat tengok 1-2 episod je...

dia amik aku around 10.44pm then g TGV...nasib baik tiket banyak lagi...orang pun x ramai
sangat...tapi lama jugak nak tunggu sebab movie start kul 11.55pm...




Actually xde plan pun nak tengok movie & before that we've plan to find my hand phone charger ...& the worse thing is pirate motorola charger is hard to find...argh....this thing happen bcoz my charger was leave at my mom house...it's far away how can I get it back so fast...adoi...


Comment: movie ni banyak pengajaran & teladan...aku x pandai sangat la nak komen...watak Abu kelakar, sampai nak mati pun masih bleh wat lawak. Ali tu nampak macam blur tapi sangat prihatin dalam hal2 tolong kawan, muka boleh tahan maybe bleh jadi model...Lyn, gadis yang tepaksa melakukan keje salah untuk meneruskan idup, tapi keje dia memang salah, runner sebagai jual dadah...Sofie, gadis kaya & cantik, suka kat Ali tapi Ali suka kat Lyn...Aku paling suka watak Adii, aku suka tengok muka dia...neutral cantik...

No comments: