Sila klik ye...thanks

Tuesday, October 28, 2008

Grrrrrrrrrr...........

myb dah sampai KL pagi tadi...mesti dia letih giler kan...nasib baik la dia keja petang...tadi dia call aku nak jumpa lepas dia balik keja..owh..aku ni macam orang mengantuk disorongkan bantal la kan (sengaja aku guna peribahasa ni, sebab aku suka tidur).. sekalinye dah malam skit camtu dia gtau motor pancit lak...it's not a good reason babe...

dia letih nak drive datang jumpa aku kat sini...so dia janji esokkk...esokkk lagi...tapi aku gak yang x reti bahasa...dia call lagi dari office nak make sure aku x marah...aku bukan setakat marah tapi merajuk ok...dia tau sangat2...siap cakap "eh...ada orang merajuk"...sangat bengang aku...

dah la baik aku cari apa2 untuk hiburkan hati aku...hah u all jangan lak fikir bukan2...aku suka nyanyi so aku nak cari video yang ada orang menyanyi & unik..(unik pada pandangan aku la) .....

aku sedang tengok video sambil nyanyi2 hiburkan hati...volume setakat aku sendiri dengar la...walaupun suara aku sedap aku x nak la melalak, takut nanti jiran2 aku datang ketuk pintu umah aku nih...mintak autograph...ok..chaos..

No comments: