Sila klik ye...thanks

Thursday, September 18, 2008

New Shoes

Finally I found my new shoes...my taste...

dari pagi aku kuar....sampai setengah jam lagi nak berbuka baru aku balik... sebelum kul 12pm tu kira pagi la kan...

hasilnye agak membanggakan aku...dapat kasut dengan design yang memang aku cari seantero x jumpa...jumpanya kat 1U sana...ha myB sibuk gak beli baju dia...hai kata dah shopping semalam...siap ada orang tu beli jam baru...

abis semua kedai kasut kitorang masuk...dah dapat 1 tu, myb offer nak topup...tapi aku ni kan memang fussy nak cari kasut sepasang even sehari suntuk pun belum tentu aku akan beli kalau aku x berkenan...

nasib la ada myB...kalau dengan orang lain mau aku dimaki hamun agaknya...

sampai ke The Curve pun aku x beli apa2...but at least dah ada sepasang tu ok la kan...kalau ada camera pun aku xnak amik pic tunggu aku dah pakai nanti baru capture...

tq b...nanti kita carik lak tempat lain...

3 comments:

Mrs. Amie said...

tgk la gambar kasut tuh!

~BEE~ said...

ala...nanti basi dah time aku pakai kasut tuh..hehe..nanti aku tunjuk pic k..kasut biasa je...tp aku ni giler kasut..so bila dpt camtu pun mcm dpt pe je...

Cik Musang said...

aku nak gi shopping kasut kt bukit bintang sok...yeay....nk g BB plaza n low yat...nak ekut??