Sila klik ye...thanks

Wednesday, September 17, 2008

Last trip before fasting

I went for holiday before fasting...I was put on my short entry last time without any picture...

so now only I'll put in the pix into this entry...

Even everyday I've got calls from my boss but I still enjoy my vacation...actually its a family trip...so happy with the very nice accommodation & the activities...tq to Kak Hasnah..

last minute her husband was on call so she just bring her children which was ponteng 1 day...

ha...asap tu datang dari multi cooker depan aku...steamboat yang sedapppp...

lepas makan steamboat...lepak lak depan swimming pool...layan rambutan...



ni dah time nak balik baru dapat begambar ramai2...kalau x, diorang sumer bekubang dalam swimming pool sebelah umah ni...uish...kalau aku ada umah ni pun aku dah sukerrr...


pic ni dalam museum...aku suka design umah ni...ingatkan xbleh amik gambar kat cni..sekali makcik cleaner kata, "boleh je...pelancong pun ramai yang amik gambar"...kitorang pun pelancong gak, dari KL...


Penny sabotaj pic aku...hoho...time ni aku dah letih so aku mumbling la...panas ok...so I need a drinks...sampai muncung2 mulut aku mumbling...


muka happy sebab dapat makan eskrim potong kacang merah...favorite aku...belakang tu Ron dgn gf dia Penny...Penny belajar puasa penuh taun ni...keep it up Penny...




Lepas Penny, Ron pulak sabotaj pic aku...ntah apa la aku cari tu...macam cari contact lens jatuh pun ada...



So far...very nice trip...next family trip....???

2 comments:

Mrs. Amie said...

isshhh..cozy jer umah museum tue kan...best!

MOLY said...

wahh .. syioknya !!!
ke melaka ehhhh ...
;)