Sila klik ye...thanks

Tuesday, August 19, 2008

Weekly Calendar

Ha...bukan setakat academic calendar or semester calender or normal calender...

aku pun ada calendar aku sendri...yelah...ni la cara aku untuk plan weekend aku supaya lebih bermakna... :p

This weekend harus pegi umah makcik aku d Taman Cheras Jaya...dia sudah berkali2 menyuruh aku ke rumahnya...motip? sesaja melayan dia bergossip..huhu...no la...dia memang gitu, asal nak puasa or nak raya aku WAJIB ke umah...dah lumrah gitu...

Next weekend aku bercuti...actually sebelum weekend...aku harus ikut myB untuk family day dia d A Farmosa Resort....owh...hope I enjoy the time.. :p

Then kita akan bercuti sempena hari Kemerdekaan kan...so cuti itu aku akan balik ke umah nenek aku...maybe bleh berpuasa pertama di sana...mesti nenek aku rindu aku, kan aku cucu kesayangan :p ....

minggu kedua puasa aku nak pegi shopping..huhu..gila bsemangat aku nih...minggu ketiga aku balik umah nenek aku lagi...minggu ke4 aku balik kg..huhu

sekian...

No comments: