Sila klik ye...thanks

Sunday, July 13, 2008

Nice Sunday

Hari ni mcm biasa aku kuar bfast dgn myB...tapi hari ni lain skit...dia bawak bfast kat tempat baru..tempat baru ni ada byk lauk yg aku suka..walaupun masih pagi tapi lauk untuk lunch dah siap...so sebab dah nampak lauk tu aku jamak je la bfast dgn lunch..myB pun makan nasi campur gak...siap amik petai lebih sebab dia kata x cukup...

Malam tadi aku mimpi jumpa myB..aku merengek2 ajak makan kat usj food court kat bandar kinrara...xsangka plak aku dpt mkn benda yg sama cuma tempatnye lain...owh kebetulan mimpi itu...tapi aku suka sbb mimpi tu jadi kenyataan.....motif mimpi aku? owh..mimpi mainan tidur..

Lepas makan dia bawak aku g taman kat blakang stadium kelana jaya..taman tu ada tasik...ye itu syarat aku kalau nak g taman..aku pun xtau napa dah 2 mggu bturut2 dia bawak aku g taman..aku ok jer..lagipupun time ni la kitorang bleh discuss macam2...tapi disebabkan cuaca redup kalau tak, aku nangis darah pun dia xnak pegi..sorry b...

Masa nak g taman dari car park, myB patah balik g amik newspaper aku g bangku tggu dia..skalinye ada org giler lalu sambil cakap sendiri, mencarut2 & marah2 ..aku dok diam je tp sebenarnye dah nak nangis....then aku nmpk myB sengih2 dari jauh..then dia cuma kata.."Xde ape la tu..dia saje je"..





No comments: