Sila klik ye...thanks

Saturday, July 12, 2008

Aku, Sue & Bob

Hari ni aku bz sangat sebab Monday next week semua student masuk sem semula..so banyak la benda aku kena settlekan..tapi balik mesti on time sebab aku ada janji...

Lepas balik keje aku lelap jap..ngantuk giler...msg2 dgn myB skalinye dia xjadi pegi lak..

Lepas tu aku g sri petaling tunggu sue & bob amik aku...diorang ni pun best buddies aku since sekian lama..diorang tau semua suka duka aku....Kitorang parking kat SOGO..yea..SOGO ada sale sampai 1sept08..ingat nak beli kasut sekalinye biasa la time2 camni...size2 aku mesti la dah abis...yang ada size lak kaler x lawa or x sedap pakai...aku redha je la...

Sue dapat apa yang dicari...tu pun beratur lama bak kata mak aku kalau ada orang ngandung sempat terberanak..itu la ayat yang mak aku guna bila tunggu lama sangat....
g pasar malam ala kadar je..then kitorang ke kg baru..motif utama g KL nak g makan kat Chop & Steak Kg Baru...

Tapi ada perkara yang sangat buatkan kitorang bengang...Our table situated kat seblah aquarium..memula x ramai budak2 tengok..tapi ntah napa tetiba ramai lak yang datang tengok ikan kat situ, siap jerit2 ok...annoying us...kalau ada sesape yang suka budak2 mesti lepas ni dah x suka dah......dah tu siap datang dekat meja kitorang seakan2 bertenggek..bleh tak?

Actually kitorang ada amik gambar guna digital camera baru Sue...dia blom send kat aku, ntah bila la tuh..

1 comment:

Cik Musang said...

utk penambahan bebudak tu mmg sgt bnyk n sssgggggttttt annoyying...hampeh !#@$$...kalo mak bapak die takde dh lame aku tempeleng....hehehe...nasib baek..mknan aku sedap...kurg sikit marah aku....bee je x abes mkn...maybe coz dh kekenyangan makan mihun sup b4 dat....wargh!!tetibe rase nak gi sane lagi....but xkan ku pilih seat aritew....adioss!!!!