Sila klik ye...thanks

Monday, July 14, 2008

Exhausted Monday..

Owh...hari ni agak awal sampai d office...aku sedaya upaya membuat muka plastic sambil cuba tersenyum manis...cheng..manis ke?

Sebelum keadaan jadi kelam kabut aku arrangekan segala forms & notice yang nak dibagi pada students...lebih kurang pukul 9am..sorang demi sorang student mula masuk opis...lepas kul 9.15am office dah mcm pasar, ramai u...sampai aku x tau mana aku nak layan dulu...but yang bagusnye diorang x bising...

owh..tapi best pulak bila dapat jumpa diorang semua..huhu...at least ada geng betenggek kat meja aku..owh..Khaliffa Nur ingatkan aku pasal Jcard Day...ermm...aku blum bagi kata muktamad..sebab dah frust x dapat pegi Jcard Taman Equin...so aku x mengharap dapat pegi kali ni, kat MidValley, 24 July 2008...

Memang bz la hari ni sampai aku tengok jam sedar2 dah kul 2pm..aku terus capai bekal nasi yang Leona siapkan pagi tadi...x lama dah kul5...kul 6.30 Privena call aku, ajak balik..yea..we all semua letih dengan keje seharian hari nih...

Itu je cerita hari ni...

No comments: