Sila klik ye...thanks

Monday, June 9, 2008

Sangat Sukerrr

MyB baru je call dari Redang..wahhh..sangat teruja ok..hari ni dia x msg langsung maybe tgh bz ler ngajar scuba diving class tu kan...dia call tadi..tanye le nape aku x g klinik..huh...malas la g klinik..ubat samer je.."antibiotic ni kene abiskan" itu ler ayat lumrah..actly aku malas nak pegi..dah ler aku x suka ubat...tapi aku mkn ubat bila aku rasa aku mmg sakit sgt...

Aku : Bila b nak balik ni?
MyB : Nannti b balik la..hari rabu mlm b sampai k..
Aku : ala...nanti dah sampai mesti dah letih nak rest nak tdo...
MyB : xpe..klu b sampai awal b jumpa bb la...
Aku :yea...ok...(hopefully la dia sampai KL awal mlm) puhhh...kene blajar dr cik VP nih..hehe

Xpe la sok baik ler tu...aku ni demam skit je...kene ujan masa g Melaka hari tu...sampai umah aku x mandi sbb dah letih sgt..ni le hasilnye...

No comments: