Sila klik ye...thanks

Tuesday, June 10, 2008

Otak ku tepu...

Sorry entry hari ni agak boring sbb otak aku kureng active..sbb dah tepu..

Hari ni aku balik agak lewat..& kat office aku sgt la byk keja..aku meeting kul 5 sampai kul 7...ha mau x pecah pala hotak aku nih...itupun aku dah surrender...aku mintak smbg esok je la..nasib baik smua org menyokong...adusss...aku sgt letih...

Masa nak masuk keta myB msg aku...mesti dia risau aku balik keja lewat...aku call dia lps aku dpt msg skali lg...b demam...aku mcm xpecaya yang aku sgt risaukan dia...Bila dgr suara dia je mmg dah dpt imagine camne teruknye demam dia..nasib baik dah nak balik esok..kalau x, aku sruh dia balik KL even class dia lambat lg nak abis...

mesti dia letih sgt...maunye tak, asyik nyelam then ujan2 makan ice cream then trus demam...uish...tp dia sempat lagi ckp nak jumpa sok..klu dia demam lagi sure dia xdtg jenguk aku...waaa...postpone lg la nak jumpa myB...

No comments: