Sila klik ye...thanks

Sunday, June 8, 2008

Ke Melaka

Semalam Public Holiday..tapi aku bangun awal..sbb nak g Melaka utk menghadiri majlis perkahwinan ...dorg ni ex-coursemate aku kat Sunderland Uni. dulu...alhamdulillah ke jinjang pelamin akhirnye...

Mulanya ramai yg nak pegi so ingat nak pegi naik van skalinye pegi ber4 je..so pegi 1 keta je...Majlis tu dia buat kat Restoran Subaidah belakang bangunan MITC, Air Keroh...ktorg smpi tepat kul12..pengantin sampai kul 2 lebih..adusss...nasib baik la ktorg ada kesabaran yg tggi...Majlis yg ktorg dtg ni seblah lelaki, seblah pompuan buat kat Perak tp ktorg x bkesempatan nak pegi...

pic ni aku curik dr friendster Hana..hiks

Lps tu ktorg g jenjalan la..round2 Melaka..disebbkan aku agak tau jalan2 kat Melaka, aku ler yg jd driver...balik apun aku drive sampai Puchong...korang mmg la..nasib baik aku ni berhati waja...cheh..ape kene mengene lak dgn citer ni...ktorg cuma jalan2 kat bandar hilir & Jonker Street sajork...byk gak yg dborong oleh member aku privena..anak kacukan Cindian ni klu dah shopping mmg x hengat...


Privena..1 of my best buddy...

ktorg ada amik gmbr bersama pengantin tp dsebabkan masalah technical ntah nape pic x jadi..so nanti2 la aku upload pic eh...

No comments: