Sila klik ye...thanks

Friday, June 6, 2008

Ke IOI Mall

Pic xde kene mengena dgn story d bawah..hiks

Lepas keje tadi aku & Privena serta sorg lg member bgegas ke Jusco...ktorg g beli hadiah utk member ktorg..nak g majlis kawen xkan x bawak hadiah kan..dsebbkan minah tu dah lapar tahap kebulur ktorg g mkn dulu..aku pun tpaksa la mkn skali..tgoda aku bila nampak bubble tea..pantang aku tu..hehe..pantang nampak mesti nak beli...

Lepas dah beli hadiah tu ktorg simpan dlm keta sbb berat ler..x sanggup nak ngusung ke hulu hilir...then ktorg g ...... Sblm sampai body shop tu byk btul halangan..ada Jeans Fair lak kat main concourse ioi..& Privena berjaya merembat 1 jeans...

Kat body shop masih sale lagi tapi dah last 3 days la..aku cuma amik eau de toilette ANANYA & VELIQUE ini... rupanya aku x amik vanilla...maybe lupa time aku sibuk memilih lipstic..huhu..ada org nak bg gift..so xkan nak tolak..tq Privn...u r my best buddy..waaahh... harusla pakai esok..aku pilih soft color je..tp mcm bling2 sket..hiks

No comments: