Sila klik ye...thanks

Saturday, May 31, 2014

Burung Gagak Dua

Sejak balik dari petting zoo isnin lepas, Shawqi asyik la nyanyi lagu2 mengenai haiwan, serangga, ikan dan macam2 la yang berkaitan....aku layankan je la...tapiiii kalau aku nyanyi salah abis...mesti kena sound "mommy ni, bukan camtu....camni....bla bla bla....", lepas dah nyanyi lagu yang betul dia akan cakap..."ha camtu la"...kadang saja je nyanyi salah2 sebab nak tengok dia marah...

Klau aku tanya,
mommy : Abang marah mommy ke?
Shawqi  : Yeee...(amboi siap muncung ok)
mommy : kenapa abang marah mommy?
Shawqi  : sebab abang geram....

Ok jawapan dia memang x bleh tahan ok...tergelak aku...mesti dia bengang sebab aku x dpat hafal lagu macam dia atau teacher dia....adoi la...

semalam, nyanyi lagu burung gagak dua....terus aku pandang dia...lagu apakah itu? terus aku betulkan, bukan la...burung kakak tua...Shawqi ulang nyanyi semula...aku pun cakap la, burung gagak tu kaler itam yang banyak kat tong sampah biasanya...burung kakak tua tu parrot yang macam kita pegang kat penang tu (ada begambar dengan parrot aku x sempat upload pic)

dah aku nak cerita tu je...demam n flu...tapi tetap nak berjalan jugak hehe...

ok bye

No comments: