Sila klik ye...thanks

Tuesday, October 29, 2013

Supersharkz Swim School

Aku nampak promosi Supersharkz ni kat FB...terus tag En.Uddin laju2...dia tak sms or call tapi aku x kisah sebab memang biasa camtu, respon kena face to face...eheh...so weekend lepas en.Uddin off day so memang best la sebab jarang kot dia free on weekend selalu keje...keje...keje...


Time sibuk lipat kain (sibuk la sangat katanya) sambil tengok tv, tiba2 en.Uddin kata, ha ahad nanti bawa Shawqi pegi swimming...B dah call dah swim school tu...aik tindakan pantas nampaknya...so aku iya kan aja la sebab memang nak ajar Shawqi swimming....bukan en.Uddin tak nak ajar sendri, sebab ramai yang tau dia kan instructor for dive & swim but tak sesuai kot untuk ajar Shawqi...sebabnye Shawqi jadi manja, tak nak ikut arahan en.Uddin...bagi teacher baru la nak ikut...macam kat playschool dia nama teacher mak...aku tak tau betul ke dia kene panggil teacher mak tapi tiap kali Shawqi akan kata teacher mak ajar...apa2 je la...


Kitorang pegi kul 12.30pm...time tu dah nak ujan, dah mendung, siap dengan swim suit dia excited ni, nak swim katanya...sayangnya gambar x sempat amik, mak bapak yg over excited sampai lupa amik pic anak... ;p So mula2 ada 2 budak je termasuk anak aku...so lps tu ada la beberapa budak come over, sorang je girl 4 tahun tu pun dia takut2, bekepit dengan maknye...dorang tekejut sebab Shawqi baru 2 tahun 10 bulan...haha tapi excited mengatasi segalanya so teacher dia pun ok je ajar dia...takde paksa2 kalau budak tak nak buat sebab dia faham budak2 kadang macam susah nak ikut...


Supershark ni baru sangat buka & dia buka trial class so Shawqi pun under trial class la...So kalau dia ikut arahan semua, means dia bleh join class seterusnya...mula2 aku join sebab Shawqi kan kecik lagi so dorg prefer ada parents...so first 30 mins everything is ok...but then service bertukar tangan dengan en.Udiin...at the same time aku risau en.Uddin x bleh handle Adeeb...so kitorang pun berganti tempat...aku dah pesan kat en.Uddin jangan tunjuk muka kat Shawqi sangat...tapi degil, dia tawaf pool tu sambil main hp...apa lagi Shawqi yang tengah buat exercise kaki kat pool tu jerit "Walid! nak fon"...ok takpe...coach ajak masuk pool, dia tak nak kalau en.Uddin tak masuk skali...Ini kes tiap kali mandi kat pool en.Uddin atau aku akan masuk skali)...erghhh....tatau nak kata apa dah...cukup untuk 1st session...


masa balik nangis2 dalam keta nak kolam...nak kolam...haha...next week ler kita pegi lg nak oi...



No comments: