Sila klik ye...thanks

Wednesday, October 23, 2013

Bermula Pada Saat Ini

Salam semua...

Pada waktu ini mesti ramai yang mengejar masa untuk sampai ke rumah...tak kurang juga ada yang berebut untuk menaiki kenderaan awam...tapi aku masih di sini menghitung waktu untuk masuk kelas part time...masih belajar? ya masih belajar lagi kerana kesilapan sendiri di masa lepas...bukan itu yang aku nak ceritakan, tapi ingin aku teruskan perjuangan ini demi diriku dan anak2 ku...paling penting ingin tebus kesilapan terhadap ibu bapaku...


Tak kisah pada yang ingin membuat andaian kerana aku tak berhak melarang korang untuk bersuara...tapi aku sedar aku tak perlu fikirkan cakap2 orang...yang penting aku harus lakukan segalanya demi masa depan....


Rasanya banyak waktu telah ku buang tanpa upload entry di blog...aku harap lepas ni aku akan terus update...mungkin akan bermula dengan latar belakang hidup ku....ok guys jumpa lagi dilain entry...c u...


*tetiba rasa macam ter'skema' pulak...

No comments: