Sila klik ye...thanks

Tuesday, December 6, 2011

Saya nak makan niiiii.....

-gambar adalah hasil google-

Hari ahad lepas kitorang ikut mak aku g menshopping kat Sungai Besar...biasa la bila lalu sekinchan tu kan sepanjang jalan ramai orang jual kekabu, jagung, mangga, keladi, rambutan, mentaram & macam2 lagi la. termasuk la buah jambu air yang merah menawan ni...masa pegi tu aku dah nampak dah tapi aku kata dalam hati, balik nanti nak singgah ler...

Sampai d Sg. Besar kitorang tak sempat pegi banyak kedai sebab nak kejar time, nak makan ler, nak balik Puchong semula sebab en.Uddin keje malam...so aku hanya sempat rembat 3 hlai tudung je...en.Uddin suruh beli kain untuk wat baju kurung tapi x sempat la nak beli, yela kan dah terkejar2 mana best nak shopping...lepas makan kitorang bergerak ke Tg. Krang, balik ke umah arwah nenek kat tengah sawah...

Sesapa yang tengok citer Dhia tu, ha lokasi tu kat Tg. Karang penggambaran masa lepas raya hari tu....so kira cepat la jugak drama tu release...ok aku dah melaut ke laut dah ni...lain citer, time balik dari Sg. Besar tu aku ajak en.Uddin singgah kat memana gerai yang jual jambu air...boleh dia kata, " nanti la...kat tg.karang mesti ada"... so aku sabar aje...sampai tanjung karang, sebiji jambu air merah pun aku x nampak...hangin ok...

Harap lepas baca etry ni en.Uddin tolong ler cari jambu air merah tu ye...

No comments: