Sila klik ye...thanks

Thursday, October 27, 2011

Cuti Deepavali-seronoknyeee

Seronok wei cuti semalam....walaupun ujan lebat ku redah jua...haha

Pagi lepas wat breakfast aku dah mengarahkan orang2 (hubby & adek lelaki aku) suruh bersiap cepat sebab nak kuar...aku la yang paling last g mandi sebab nak make sure semua keje settle dulu...chewah...macam banyak sangat keje aku....

Seklai dah siap semua, Shawqi tido la pulak...so tunggu dia bangun...lepas dia bangun sebab ade kelly ng main mercun papan punye kuat sampai Shawqi tekejut & menjerit2 takut.....ujan selebat2nye...so tunggu lak ujan teduh sikit...akhirnya lepas zohor baru kitorang kuar...still rasa happy lagi sebab berjaya mengajak n.Uddin g warehouse...walaupun memang selalu dah pegi...tapi kali ni nampaknye walidnye yang beriya2 beli macam2 untuk Shawqi...aku tunjuk2 jer, bapak dia yang kuar duit...kata sayang anak kannn.... ;)

Lepas tu kitorang bergerak ke Shah Alam umah pakcik aku, dia baru dapat baby...hehe...so Shawqi kene panggil uncle kat baby tu...lama jugak la kitorang lepak kat sana sampai kul 5.30 camtu...cute jer baby baru lahir kan, merah2 lagi...teringat time Shawqi baru lahir dulu...lepas tu teruskan pulak journey ke Bukit Subang, umah kakak ipar aku...bagi hadiah besday kat anak dia yang tua 2 bulan daripada Shawqi...patut bagi hari ahad tapi sebab en.Uddin ade hal so semlam baru la kitorang g jumpa & bagi hadiah...lps maghrib ingatkan nak balik umah...en.Uddin ajak g IKEA pulak...yes...layannn...

rupenye dia nak beli lampu untuk favorite corner dia...aku dah siap pesan, x nak yang ade sharp body tu sebab scary je malam2....aku takut...haha...ok dah cari high chair pulak, ntah berapa lama la shawqi nak duduk dalam tu, dia ni kejap je bosan...nak snap hasil shopping, x larat dah penat sangat....huhu

No comments: