Sila klik ye...thanks

Wednesday, April 20, 2011

Runsing...Bingung

Pepagi hantar Shawqi sedikit awal...

Sian dia...tengah tido, bila aku tukar pampers dia terjaga...

Masa hantar dia g baby sitter (BS), aku dapat berita yang mengejutkan..sangat3...

"Kita x dapat jaga hari sabtu, sebab Sabtu Ahad kita nak jaga cucu"....gitu la ayat suami BS aku yang masih terngiang-ngiang di telinga...Seakan-akan dihempap batu dada ini bila mendengar penyataan itu....waaaa....T_T

X boleh nak marah pakcik makcik BS tu sebab diorang tunggu bertahun2 baru dapat cucu...so mestilah excited sangat2....heih....sabar...sabar....

Sampai ofis, aku dah x leh focus wat keje...call en.uddin confirm dia x jawab sebab dia baru balik keje shift malam...aku cuba mencari kekuatan(macam berat sangat la masalah aku)....

Then sms en.uddin dekat2 kul 11 camtu...nasib baik dia reply...setelah berbalas-balas sms secukup rasa....akhirnya kata putus pun aku buat...

Sementara belum dapat BS untuk hari sabtu, en.uddin akan jaga Shawqi...kalau tedesak sangat, aku akan jaga either bawak g ofis atau leave....no choice even I dont like it at all...mesti Shawqi letih bila dibawa ke ofis...

No comments: