Sila klik ye...thanks

Friday, November 26, 2010

Sudah tukar...

Semalam dalam kul 10pm aku rasa sakit perut memulas.....tapi xde plak buang air...tetiba aku terfikir...ntah2 dah nak bsalin kot...tapi tak kan lah...macam awal sangat...so aku pun buat x tau...sekali kul 11pm perut tambah menegang & sakit sangat2...en.uddin pun dah panik, suruh aku tukar baju smua & g hospital....sampai sane nurse yang layan aku tu kerek sesangat....memula dia tanye anak ke berapa? ha, turun la...(time ni aku kat keta, sakit sangat perut x bleh jalan, so en.uddin mintak wheel chair)

aku sabar je la...sekali masa dia jolok nak check aku mengerang , sakit perut + sakit time dia jolok tu ler...bleh plak sound aku," eh camane nak besalin kalau camni?" hamboi sedapnye ko sound aku kan....aku balas balik la, "dah sakit sangat habis tu saya nak wat ape? xkan saya nak gelak kot...."

muka dia terus semacam...lepas tu dia tinggal aku, amik machine smua2 tu la...dah siap pasang segala wayar & machine, dia tinggal aku...nurse lain plak check2 aku...ok je pun xde la kerek cam ko...nampak doktor pelatih plak, dalam hati aku berdoa, jangan la doktor tu yang check aku...alhamdulillah doktor pompuan yang check...baru 1cm je....so diorang discharged...

so aku pun balik...& melepak kat umah...tapi tunggu la bila mak aku datang nanti, mesti aku ajak kuar...kalau aku blum bsalin lagi la...so due date aku berubah kepada.....xpe la kita tunggu je la nanti...

3 comments:

Intan and The Boys said...

babe, are you ok?

~BEE~ said...

camni je la...dok jalan2 dalam umah, buat keje umah supaya bukaan lg cepat buka...tapi bosan gak la dok umah, terperap je kan...

Intan and The Boys said...

dah start cuti eh? take care ye. nanti apa2 bagitau eh. u have my number kan?