Sila klik ye...thanks

Friday, September 17, 2010

Friends Open House

Dah tua2 camni baru la dapat beraya ke umah kawan2 lama...best friends merangkap geng2 rapat...dari sekolah sampai sekarang masih berhubung rapat...anak pun sebaya...tapi anak aku akan sebaya dengan anak kedua kawan2 aku.. ;( ...xpe yang penting hubungan baik mesti diteruskan...

Ini Ida...best friend since school...merupakan classmate...pernah duduk bersebelahan...masa sekolah sangat akrab, tiap kali raya mesti ziarah menziarahi...tapi disebabkan berjauhan so keakraban tu agak kurang skit... parents dia & parents aku pun sangat mengenali sebab sama2 bekerja di bawah Jabatan Pendidikan...


Ini family Ida & Rosdy...baru ada anak sorang...husband dia pun classmate kitorang jugak...dia couple since form 1...lama kan?....dah jodoh, masuk uitm pun sama2...sampai la sekarang ni dah berkahwin & berkeluarga...muka pun seiras je kan...


Yang ini, Zali atau Jali....bestfriend gak la...abis semua adik bradik & parents rapat dengan aku...kalau g umah dia x makan, mak dia x bagi balik...huhu...tapi dia baik, jodoh pun mak carikan...anak nak masuk 2...insyaallah anak ke-2 dia sebaya dengan anak aku...perangai masih sama, suka merajuk & menyakat...nasib baik la wife dia memahami...tapi dia ni jadi bahan sakat kitorang gak la...hehe

Ini plak Muazzam....anak pakistan...ops..dulu dia marah kalau soal keturunan ditanya kat dia...anak dia dah 2 dah pun...yang 2nd baru je 2 bulan...so bakal sebaya gak la dengan anak aku...anak pertama Ida, Jali n Muazzam adalah sebaya, masing2 2 tahun...aku x berapa geng sangat dengan dia ni sebab time sekolah selalu serius, asyik moody je..nak gurau pun kene tengok time betul2...tapi sesuai jawatan Pengurus Ladang sawit yang dijawatnya tu...mestilah garang kan Zam...


Haaa....ini lah bestfriend merangkap roommate aku yang terkini...hehe...mestilah sedondon dengan kaler kegemarannye....memula raya kat umah ida, x galak sangat begambar...sampai kat umah Jali...hambik...x hengat dah...yelah kan cameraman asyik snap sana sini...x reti dok diam...

balik umah mak aku pelawa en.uddin makan lagi...tapi dia cakap dah x larat...hehe...tu baru 2 umah...tapi taun depan aku beraya kat umah mertua... :( xpe la kan pengalaman baru...gambar2 lain nanti akan ditepek lagi d entry yang akan datang...

No comments: