Sila klik ye...thanks

Monday, August 2, 2010

Happy Birthday To You...

Happy Birthday To You...
Happy Birthday To You...
Happy Birthday To my Hubby...
Happy Birthday To You

Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari Lahir en.Uddin...
Selamat Hari Lahir...

Isnin minggu lepas birthday en.Uddin...

nasib baik ahad tu dia keja, so sempat la aku rushing ke Jusco...bukan apa, aku xde masa bersendirian, x surprise la kalau beli hadiah depan dia kan...

beli hadiah birthday merangkap baju raya, bleh?

dia balik keje ahad tu terus aku suruh try dengan tag2 nye sekali...sebab kalau size besar sangat bleh la tukar...alhamdulillah ngam2 je kat badan dia...yang paling penting en.Uddin suka dengan hadiah yang x seberapa tu...

disebabkan aku bagi hadiah in advanced 1 hari, malamnye, bleh plak dia tanya, nape belikan baju untuk dia...so aku cakap la,"kan esok birthday u, tu la present nye"....dia sengih2 je cakap thanks...

esoknye kitorang g Kenny Rogers Taman Equine...celeb besday boy ler...nak beli kek macam x perlu je, sebab en.Uddin ni x suka makan icing cake...so belanja makan lagi bagus...

No comments: