Sila klik ye...thanks

Monday, June 28, 2010

Ahad semalam...

Semalam adalah hari yang memboringkan di awal pagi...

Apa tak nya, en.Uddin off day, tapi dia g gotong royong kat surau...lepas tu bleh pulak g tahlil kat umah jiran.....rasanya jarang orang buat tahlil tengahari kan? xpe la maybe dia nak buat kelainan...x kisah kot time bila2 pun kan?

Yang aku ni pulak (mengikut penggunaan yang dalam bahasa melayu, perkataan 'yang' tidak sepatutnya dimulakan diawal ayat k...so jangan tiru macam saya)...ok dah menyimpang...sakit pala sebab x kuar umah...kalau ada sesapa yang pernah baca entry dulu2 mesti tau, aku x leh dok diam kat umah lebih dari 1 hari 1 malam...rasa nak muntah pun ada...

Kang kalau kuar sendiri, derhaka la pulak kan...dalam kul 3 camtu en.uddin balik dengan sengih2...sebab dia tau, wife dia dah menggelupur ke'boring'an...aku biasa la, baring2 depan tv dengan muka kesian...

akhirnya dia mengalah, lepas Sue balik dari umah kitorang, dia ajak g Jusco Taman Equine...yelah kan...wife dia dah bersiap, kalau x kuar ada la merajuk plak kan...emm, Sue datang saje je, dia nak balik Putrajaya so singgah ler umah aku jap sambil menyampaikan sesuatu...sesuatu itu sangatlah aku hargai sue...

dalam kul 8 camtu, masa jalan2 kat jusco, aku terserempak dengan sepasang couple, macam kenal je dari jauh...rupanya Sue n Bob...dah 7 tahun aku kawan dengan diorang ni...tapi tu la, sejak dah keje ni kitorang jarang dapat lepak sesama...bz keje memasing...

Actually tujuan ke Jusco adalah untuk beli maternity pants & blouse....pinggang aku dari size 23 dah jadik 28....terkejut ada, sedih ada, happy pun ada... ;p tapi orang tu pun shopping jugak...

itulah cerita ahad aku...

No comments: