Sila klik ye...thanks

Wednesday, April 28, 2010

Tidak Sihat & Semakin Kurang Sihat

Dah lama x update blog...apa tak nya...kejap mc...kejap 1/2 day....at least seminggu 2 kali mesti x datang keja...Dah....dah pegi klinik dah pun...mungkin juga kurang sihat ni memberi petanda berita baik untuk ku...
Bila x sihat camni, tekak ni terasa lak nak makan macam2....walaupun sebenarnya makan x lalu....last week mak mertua aku datang umah...tapi aku x dapat memberikan layanan yang sempurna...sebaliknya dia pulak yang masakkan untuk aku...ketam masak merah kegemaran aku....pergh...sedap betul...
kan aku x sihat...x larat nak bangun...pening, demam, muntah semua ada...tapi this week mak mertua ku dah balik Ganu...so aku sorang la kat umah...bila en.Uddin keje malam...ingat nak balik Ganu weekend ni tapi, aku x bleh cuti.....ada APA audit minggu depan...punah impian aku nak beli batik cotton kat pasar payang....heih...

No comments: