Sila klik ye...thanks

Thursday, April 1, 2010

Tak tau la nak ngadu kat sapa....

31 March 2010 8.03am

en.Uddin :Nanti kemas2 la barang semua, 4hb ni kita nak pindah...

aku: volume terus naik..."apsal x cakap awal2? ni yang bb x suka...kalau ada apa2 cuba cakap!".

sarung high heel terus g keja.....1 hari moody....x lalu nak lunch...pulak keje menimbun...bukan, bukan sebab aku x buat keje...tapi keje kat sini memang x pernah abis...


*********************************************************************************

1 April 2010 1.25pm

aku ajak en.Ussin teman aku g lunch...so kene amik dia kat umah dulu...sampai umah, tukar, dia drive lak....tiba2 bertekak hal yang sama pasal pindah umah....aku sangat tension, dengan keje kat office x pandai abes...dengan nak pindah umah tiba2....tu la orang lelaki fikir diri sendiri je...kang bila baca entry ni kang, betambah lak dingin dia tu...heih..

Lepas tu en.Uddin drive sampai umah baru tanpa cakap apa2...dah nak lalu guard aku tanye, "nape x cakap nak datang sini?"......dia senyap je....buat aku macam cakap dengan tunggul...

rupanye ade orang nak antar cabinet tv...tu pun susah ke nak cakap?




entry ni sebenarnye memerlukan pendapat...silalah coldkan hati saye ni...sob...sob

1 comment:

MiloMasihPanas said...

hehe.. im 1st.. sabo jela ngan cik uddin tuh... biasela llki ego lbih sket.. cbe la ckp elok2 ngan die. bwk bincang leklok..
btw nice blog